0546444418

נשמח לעמוד לרשותך

7:00 - 20:00

שעות פעילות

info@elad-p.co.il

זמינים תמיד במייל :)

אלעד פלג אינסטלציה

חברת אלעד פלג אינסטלציה חברת אינסטלציה המומחית בשירותי ביובית, פתיחת סתימות, איתור נזילות בגז, צילום ותיקון קווי ביוב, הלחפת קווי מים, החלפת שעוני מים, תיקוני צנרת

שירותי ביובית קטנה

ביובית

מי השופכין אשר יוצאים במערכת האינסטלציה אל מערכת הביוב מכילים בתוכם גם לא מעט לכלוך וניירות אשר יכולות להביא למצב של סתימה. כאשר מדובר על סתימה פשוטה ישנה אפשרות לפתור אותה במהירות, אך כאשר מדובר על סתימה רצינית ומאסיבית לא יהיה מנוס מלבחור באופציה של שירותי ביובית שהן יספקו לכם את הפתרון הטוב והאפקטיבי ביותר מבין האופציות הקיימות היום.

על מנת שאותם שירותי ביובית יהיו אפקטיביים עבורכם, נדרשת מעורבות של איש מקצוע מנוסה – כזה שמכיר את התחום על בוריו. לכן חשוב מאוד שתחפשו אינסטלטור מנוסה, כזה שיוכל לתרום לכם מהניסיון שלו על מנת להביא למצב שהסתימה תיעלם – אך לא פחות חשוב לא ייגרם נזק למערכת האינסטלציה כתוצאה משחרור הסתימה. זוהי הסיבה שעל מנת לקבל שירותי ביובית אתם צריכים לבחור באיש המקצוע הטוב והמנוסה ביותר.

כיצד מתבצעים שירותי ביובית קטנה?

על מנת לפתוח את הסתימות הסבוכות שיכולות להיגרם ממגוון רחב של סיבות, האינסטלטור מחדיר אל מערכת האינסטלציה צינור ארוך במיוחד. לאחר מכן באמצעות הצינור מוזרם לחץ מים גבוה במיוחד אשר פותח את הסתימה ומנקה את כל הצנרת בצורה יסודית ואפקטיבית ביותר. כך תוכלו לדעת כי הסתימה נעלמה, ולא פחות חשוב שהסיכוי שתיווצר סתימה נוספת הינו אפסי. 

שירותי ביובית יכולים להיות רלוונטיים גם במקרים של הצפה, כאשר נדרש לשאוב כמויות גדולות של מים בצורה כזאת או אחרת. הביובית היא הכלי שמסוגל לשאוב כמויות מים גדולות ולהחזיר כל מקום לקדמותו. 

מהם הסיבות שיכולות לגרום לסתימה?

ישנן לא מעט סיבות שיכולות לגרום בצורה כזאת או אחרת לסתימה של מערכת הביוב. בין אם מדובר על טעויות אנוש שבאות ליידי ביטוי בזריקת מגבונים או ניירות ישירות אל מערכת הביוב או בגלל שורשים שנכנסים לקו ביוב וגורמים לסתימה. כל אחת מהסיבות הללו יכולה להתרחש ללא התראה מוקדמת, ולכן אתם לא יודעים להעריך מתי תצטרכו לקבל שירותי ביובית על מנת לפתוח סתימה. לכן רצוי שתמיד יהיה לכם אל מי לפנות כאשר אתם חווים בעיה כזאת או אחרת הקשורה למערכת האינסטלציה בבניין שלכם.

הבלוג שלנו